PPC - Jak na placenou reklamu pro weby a eshopy

12. 06. 2017

Mohou být pro Vás užitečné odpovědi na otázky:

Co je, kde hledat a jak funguje placená reklama za kliknutí?
PPC reklamy – Jak na ně?
Pro koho je vhodná placená reklama za kliknutí?
Z jakého důvodu investovat do PPC?
Jak se nastavuje PPC?

Na tyto a mnoho dalších otázek Vám rád odpoví přednášející Michal Krhut.

Pár slov o Michalovi:
Michal pracoval na Seznamu jako Account manager - Sklik, nyní pracuje podniká jako Freelancer na AdWords, Sklik a Facebook, dělá konzultace, školení, workshopy na téma online marketingu. Michal má velice široký záběr, intenzivně se věnuje osobnímu rozvoji a marketingu. Z rozvoje se zajímá o vědomý způsob života, jak pracovat se stresem či jak se zbavit závislostí. V odborném poli se věnuje start-upům, online marketingu. Je specialistou na PPC kampaně na Google,Seznamu, Heurece, Facebook i Zboží.cz. Jako konzultant pomáhal firmám DámeJídlo.cz či Booking.com. Účastnil se StartUp Bootcampu v Holandsku.

Setkání se koná v pondělí 12. 06. 2017, od 16 do 18 hod. v Dub Gallery Nádražní 834, Pelhřimov.

Počet účastníků je omezen.

Registrace je s poplatkem 300,- Kč (v ceně je zahrnuto občerstvení).
Více informací na tel. čísle 607 253 328.

Přednášku pořádá společnost První pozice s.r.o. pod záštitou Okresní hospodářské komory Pelhřimov.

 

PPC